31 Temmuz 2011 Pazar

twitter!!!

"o değilde","yıl 2011" gibi cümlelerin çıkış noktası olmasada en yaygın kullanılan adresi,,rt ler ff lerin hawada uçuştuğu,görsellikten daha çok fikirselliğin ön planda olduğu biyerdir konu başlığım:) iyi kullanıldığı kadar bi okadarda kötü kullanılabilen,yani aslında kişilerin iç dünyasını yansıtabildiği biyer.kimi zekice cümleler sarfeder,kimi panpişlerine soyunur,kimi çalıntı sözler yazar..ama bence en güzel yanı anı yaşadıktan sonra bunu 140 karakterle özetleyebilmek:)gün içinde bişiler yaşarsın hemen bi tweet atarsın,sonra diğer insanların yazdıklarını okursun,bazen öyle seyler yazarlarki waybe cümleye bak dersin:) bazende öyle çok saçma şey yazarlarki mesela "hawuzdayım", "çeşme.." ,"bodrum"... gibi...(genelde tek kelimelik olurlar bu sinir bozucu görgüsüz tweetleri)işte bunlarada hiç bişe demezsin güler geçersin:)bide bunlardan çok farklı olarak bişi daha wardır,ben en çok bu durumda şaşırırım,hangi durumdamı??:) diğer insanlarla ortak bitakım şeylere.mesela ben bazı şeylerin sadece bizim ailede yaşandığını yada ne bilim benim çewremdeki insanlarla oluştuğunu sanardım.ama nerdeyse büyük çoğunluk aynı şeyleri benzer yaşlarda yaşamısız:)en basitinden annelerin terlik fırlatma olayı!!! anne terliği ayrı bi eğitimle yetiştirilmiştir yani,onda öyle manewralar öyle uçuş haraketleri wardırki....şaşıp kalırsın:)başka bi terliğin yapamıcağı herşeyi yapabilir=) we sende ona göre koşma yeteneğini geliştirirsin,bi süre sonra ıska yapmaya başlar anne we o gün anlar çocuğu büyümüştür:) işte bunun sadece bizde geçerli olmadığını twitterdaki bi arkadaş sayesinde öğrendim-bitane daha anlatmak istiorum,en çok bu 2sinin ortak olarak yaşandığı kanaatindeyimde:) bir diğeriyse kulaklıkla müzik dinleyen  masum herşeysen habersiz çocuğun annesi tarafından çok kez çağırılmasıdır.hayır yani biz dinlerken arada kulaklığı çıkarıp,,acaba beni mi çağırıyo gibisinden etrafı dinlemesek neyse...şarkının yarısı bu "acaba"yla dinlenmeden biter zaten,ama anne illaki diğer yarısında çağırır,duyuramaz sesini bu seferde bağırır,en sonunda hala duymadıysak gelir we  dürter!!:)bunun baska ewlerde yaşandığınıda @pardondemem we @goottabila sayesinde  öğrenmiştim:) 2sinede tesekkürler:)sayelerinde şunu anladım ,anne çocuk dışında kimse anlayamaz bu 2 durumuda,yani..bi babanın terliği ne kadar eğitimli olabir,yada baba senin kulaklığının takılı olduğu arayı nasıl olurda iç güdüleriyle hissedeblirki:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder