31 Temmuz 2011 Pazar

doğdum yaşadım yaşıyorum:)

insan doğar yaşar we ölür..doğduk yaşıyoruz wee şuanda hiç üçüncü tamamlayıcıdan bahsetmeye gerek duymuyoruz:) yaşarken doğumumuzla ilişkili birşeyi mutlaka her sene yaparız,ne olduğunu düşünmeye bile gerek yok,doğum günlerimiz:) nedense benim çok hoşuma gider doğum günümde birinin gelipte bana "iyiki doğdun" demesi.sanki ben olmasam dünyada kocaa bi "ben" boşluğu hissedilcek gibi gelir.bana ihtiyac warmış gibi,dünya kendini bana hazırlamışta doğduğum zaman "iyiki doğdun be bak okadar hazırlık yaptım senin için,boşa gitcek diye korktum abi,çıkamıyosun sandım bian walla bak ölümü gör ki" demiş gibi:) fazla film izlediğimi düşünenler için söylüyorumki,ewet çok film izlerim:) ama simdi açık olalım yani,kaçınız doğum gününde kendini bişey zannetmio ?:)  yani 7 tane cücem olsa bende prens olsam ancak bukadar kendimi bişey zannedebilirim:)karşı cinse uyarlarsak bu durum super man e kadar çıkar hatta!:) bide doğum günlerinde hediye almayı çok sewerim ben:)güzel hediyeler warsa şöyle cici cici şeyler yani,ozaman o hediyeyi alanı daha da bi sewerim(çıkarcı dünya naparsın,wer hediyeyi al sewgiyi:) bide şu uyus arkadasların " unutmaki artık yaşlandınnn" şakaları wardır ya bana hiç gelmez doğrusu.çünkü doğum günüme uyandığım zaman aynaya bakıp " bi yaş daha yaşlandın kızım bee" yerine..." güzel bi yaşın daha seninle" demeyi tercih edenlerdenim:)sanırım kendimi sewiyorum:) bugün doğum günü olan bi arkadasım war,onunda kendini dünyanın en super super man ı olarak hissetmesi dileğimle yazımı bitiriyorum:)  @pardondemem,iyiki doğdun adını bilmediğim insan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder