iyiki doğdun kankiiii:) bak bakalım burda ne yazıyomuş,sana ufacık minicik bi doğum günü notu:) aslında notlar hediyelerin içine konulur biliyorum,ama elimdeki imkanları bu derece zorlayabildim:D yoksa sana burger dan 2 WHOPPER menü alırdım biliyosun:D sen ilk geldiğinde pek samimi değildik ama kış bi geldi sen o montu bi giydin samimi olduk:D sanırım montunda bi ayrı şekerlik war , çünkü hawalar ısınıp sen montu cıkarıncada samimiyetimiz bozuldu:D saçma ama bende tam olarak ne olduğunu çözemesemde o montta bişiy war,sakla onu özel günlerinde giy:P mesela ben döndüğümde onunla karsıla falan :P şimdi sana iyiki doğdun demek için biçok nedenim olduğunu sende biliyosun.. gizem sen ben :) ne cok sey yaptık ne cok sey paylaştık..alışwerişlerimz,senin bizim çantalarımızı falan tasıman:D snra çiğköfte yerdk brlkte:D ne bilim bi parka gidip çocuk bile sewdik ! :D dersten kaçmalarımızda meshur tabi:) kanki..sen kankilerin bitanesisin,bunu biliyosun hemde cok iyi biliyosun..iyiki doğdun kankim,iyiki tanıstık,iyiki warsın.. hmm bidee senin tarafından sewgiye maruz kalmak gibisi yok :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder