5 Ağustos 2011 Cuma

1 porsiyondan fazlası (!)

1 porsiyondan fazlası,proporsiyonunu bozar dikkat et(!) hayatını küçük lokmalar alarak geçir,mideni küçült,aaman 1 gram fazlan olmasın,bak sonra pantolonunun düğmesini wuramazsın,selülitlerden şort giyemezsin,bütün yaz öööyle oranı buranı saklarsın,dinle beni diye boşuna mı diyorum işteeee:)    tam bi kabusss,diken üstünde yemek yemeyi sewenler yukardaki cümleleri okuyup blogtan çıkış yapabilirler.çünkü şimdiki mewzu bahsimiz(hawalı durdu be!) benim gibi yemeğe,pastaya,tatlıya,selülitin dostu kolaya düşkün olanları ilgilendirir:) öncelikle şunu söylemek istiyorum;çok yemek suç değildir:D   eğer ana yemekten sonra doyduğunuzu bildiğiniz halde  biraz daha yiyebilecek cesaretiniz warsa,sonraaa..üstüne taze demlenmiş çayın yanına kocaa bi dilim yaş pasta we poğaçayı gözünüzü kırpmadan mideye indirebiliyosanız,büyük ihtimalle ruh ikizi falanız :)))  hayatıma giren insanların kalıcı olmaması bi yana,hayatıma  giren hertürlü yenilebilir şeyin  dilimde tadının  kalıcı olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim! bi kız olarak bunları söylüyo olmam hem cinslerime garip gelmiş olabilir.neden mi??çünkü geneldee kız milletinin büyüük bir bölümü kuş kadar yer.kibarlık falan sanar bunu.iki lokma alır,sonra hemen kaşığı çatalı bırakır "çok oldu bu", "yiyemicem gerçekten", "tabağı doldurmuşsunuz"...gibi cümleler kurar.halbuki o anda masadaki herkes bi sussa "gurr.." diye bi ses duyucağımıza eminim,tabiki bizim kuş mideli kızdan gelir bu gurultu:) birinin ona,bu yaptığıyla aptal,masadakilerin susmamasıyla şanslı olduğunu kanıtladığını  söylemesi gerek artık.herneyse:dünyada okadar çok tat warki sırf form uğruna  bu tatları denemeden ölmek istemeyenlerdenim ben:) bence yemeyi fazla kaçırıyosak biraz fazla hareketli yaşarız böylece sağlık problemlerimizde çözülür:) biliyomusunuz o muhtesem ıslak kekin..elmalı pastaların,kurabiyelerin..dilin papillalarında bıraktığı tadı hiçbişiye değişmem açıkcası:)   " yemek yapmak sanattır." cümlesindeki yapan,tanıdığım en iyi aşçı:annemdir kuşkusuz ; ama eğer o cümle " yemek yemek sanattır" olsaydı  burdaki yemek eyleminin hakkını en iyi weren ben olurdum mutlaka :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder