13 Ağustos 2011 Cumartesi
iyiki warsın :)
2 sene önce son dklarında birlikte kutlamıstık doğum gününü..busefer yanında olmadığım için kendimi affettrmek istedim ilk dklarında kutlayarak:) 7 sene hiç görmediğim ama sewdiğim baska bi arkadasım daha yok benim,görüştüğümüzdede samimiyetimizden bişe kaybetmediğimi anladığım bi tanıdığım daha olmadı:) biliyomusun ben sana iyiki doğdun dersem.. bunu bi çok şey için derim..hiçbilmedğin bi şehirde 2 gün kaldığın için,ayaklarımız nereye hangi sokağa bizi götürürse kaybolsakta umrunda olmadığı için,bi ewi sahiplenipte bu bizim dediğin için,pizzayı yiyemediğin benim zorla yedirdiğim için,ketçapla mayonezin aşkına inandığın için,bi arkadasımla tartıssam hep beni haklı bulduğun için,yanında rahatça ağlayabildiğim için,telefon şakalarınla ödümü koparttığın için:)) sana içimi rahatça dökebildiğim için..İYİKİ DOĞDUN DOA CAN IM:)) bu pastayı seçmiştik senle,yiyemesekte bi doğum günü pastan war :) benimse bugün doğan canım arkadasım war:)) mutlu yıllar..
5 Ağustos 2011 Cuma
1 porsiyondan fazlası (!)
1 porsiyondan fazlası,proporsiyonunu bozar dikkat et(!) hayatını küçük lokmalar alarak geçir,mideni küçült,aaman 1 gram fazlan olmasın,bak sonra pantolonunun düğmesini wuramazsın,selülitlerden şort giyemezsin,bütün yaz öööyle oranı buranı saklarsın,dinle beni diye boşuna mı diyorum işteeee:) tam bi kabusss,diken üstünde yemek yemeyi sewenler yukardaki cümleleri okuyup blogtan çıkış yapabilirler.çünkü şimdiki mewzu bahsimiz(hawalı durdu be!) benim gibi yemeğe,pastaya,tatlıya,selülitin dostu kolaya düşkün olanları ilgilendirir:) öncelikle şunu söylemek istiyorum;çok yemek suç değildir:D eğer ana yemekten sonra doyduğunuzu bildiğiniz halde biraz daha yiyebilecek cesaretiniz warsa,sonraaa..üstüne taze demlenmiş çayın yanına kocaa bi dilim yaş pasta we poğaçayı gözünüzü kırpmadan mideye indirebiliyosanız,büyük ihtimalle ruh ikizi falanız :))) hayatıma giren insanların kalıcı olmaması bi yana,hayatıma giren hertürlü yenilebilir şeyin dilimde tadının kalıcı olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim! bi kız olarak bunları söylüyo olmam hem cinslerime garip gelmiş olabilir.neden mi??çünkü geneldee kız milletinin büyüük bir bölümü kuş kadar yer.kibarlık falan sanar bunu.iki lokma alır,sonra hemen kaşığı çatalı bırakır "çok oldu bu", "yiyemicem gerçekten", "tabağı doldurmuşsunuz"...gibi cümleler kurar.halbuki o anda masadaki herkes bi sussa "gurr.." diye bi ses duyucağımıza eminim,tabiki bizim kuş mideli kızdan gelir bu gurultu:) birinin ona,bu yaptığıyla aptal,masadakilerin susmamasıyla şanslı olduğunu kanıtladığını söylemesi gerek artık.herneyse:dünyada okadar çok tat warki sırf form uğruna bu tatları denemeden ölmek istemeyenlerdenim ben:) bence yemeyi fazla kaçırıyosak biraz fazla hareketli yaşarız böylece sağlık problemlerimizde çözülür:) biliyomusunuz o muhtesem ıslak kekin..elmalı pastaların,kurabiyelerin..dilin papillalarında bıraktığı tadı hiçbişiye değişmem açıkcası:) " yemek yapmak sanattır." cümlesindeki yapan,tanıdığım en iyi aşçı:annemdir kuşkusuz ; ama eğer o cümle " yemek yemek sanattır" olsaydı burdaki yemek eyleminin hakkını en iyi weren ben olurdum mutlaka :))))
2 Ağustos 2011 Salı
düşüncelerim darmadağınık,okadar fenaki..emin ol senin odandan daha berbat,,,bakma öyle ciddiyim ben.ne demek olduğunu anlatamıcak kadar cümlelerim karışık olabilir ama sen anlarsın beni.sussam bile anlardın yani.aslında hiçte denemedim bunu dimi?hep konuşup ağrıttım başını:) napim..benim olayımda buydu işte,sen dinlerdin yaa..ben emindim,ağzıma ne gelirse anlatıp ya ağlar ya gülerdim.sonu hep aynıydı,ben seni hiç tanımamıştım(sustuğun için) ,sen beni benden çok tanımıştın(ağzımdan çıkanı kulağım duymazdı bazen..ama sen her kelimeyi duyardın..),şimdi yapıcak daha iyi bişiyim yok,yazıp yazıp okuyorum kendi kendime.sen yokulduğundan beri,ne çekilmez biri olduğumu anladım..sonu hep aynıydı bütün masalların ama..bu sefer değil..mutlu bi hayat yerine kocaman bi ruh bıraktın
Kaydol:
Yorumlar (Atom)