6 Eylül 2011 Salı
cam bardaktan koca bi yudum :))
geçenlerde kola içmek için bardak alıcaktım,dolabı açtım gözüm kupama takıldı..ama elim dışı görünen cam bi bardağa gitti,cam bardağı tercih etmiş olmam garibime gtti biraz düşündüm haziran ayından beri nedense kupa değilde cam bardağı daha çok tercih eder hale gelmiştim,kahweyi bile cam fincanda içer olmuştum. bunu yeni farkediyo olmam bilinçaltımın seçimlerini tek yönlü yapması sanırım bişiylerin sonucu olmalıydı,çünkü ben normalde su dışında herhangi bişiy içerken kupayı tercih edenlerdendim..1 sene öncesine kadar yani..sonra anladım şu 1 seneyi yurtta geçirmştim,orda herkes kendi bardağını kullanır,bende oraya en sewdiğim kupamı götürmüştüm,dışında zeytinle limon wardı:)) hepiniz bilirsiniz bu 2 karakteri:)) ben bayılırım onların kocaman sarı we siyah kafalarına :D herşeyi o kupada içtim 1 sene boyunca,düşünsenize kahwaltıda çay dolduruyosunuz,çayın demlimi açıkmı olduğunu içene kadar anlamazsınız,çünkü dıstan bakınca belli olmaz,cam olmadığı için..içiğimde acıysaaa...gidip birazını dökerim üstüne su eklerim tekrar denerim içmeyi..bu çok olduğu için artık cay yerine seftalili meywe suyunu tercih etmiştim hatta:)) simdi ewde cam bardağımı alıyorum,suda içsem içtikçe azaldığını görüyorum:) bu beni mutlu ediyo:)) yada cayımın rengini görüyorum içmeden biliyorum açıkmı demlimi:)) mutlu olmadıklarını söyleyen insanlara tawsiye biraz yurtta kalın:) ozaman size cam bardakta bişiy içmek bile mutluluk werir..işte böyle:))
Kaydol:
Yorumlar (Atom)